میز تجاری عمان و عراق در اهواز راه اندازی می گردد

به گزارش هولی، رئیس اتاق بازرگانی اهواز از راه اندازی میز تجاری عمان و عراق برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خوزستانی اطلاع داد.

میز تجاری عمان و عراق در اهواز راه اندازی می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، شهلا عموری امروز در همایش بزرگداشت هفته جهانی کارآفرینی که در محل اتاق بازرگانی اهواز برگزار گردید، با بیان اینکه تعریف مختلفی از کارآفرین وجود دارد، گفت: کارآفرین یک شخص متعهد و مخاطر پذیر است که فرایند ایجاد ارزش از یک مجموعه منابع برای ایجاد ثروت را تکمیل می نماید.

وی اضافه نمود: کارآفرینان ایده را به محصول و علم ودانش را به صنعت تبدیل می نمایند و اغلب جوانانی هستند که با ثروت آفرینی می توانند امنیت جامعه را تضمین نموده و در کاهش نرخ بیکاری تاثیر داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز توضیح داد: با توجه به شرایط مالی کشور کارآفرینان می توانند بهترین راهکارها را برای کاهش بیکاری و توسعه کسب و کارها ارانه دهند.

وی به برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت کارآفرینان اشاره نمود و گفت: در سال گذشته برای اینکه بتوانیم بازرگانان و کارفرینان نسل فردا را تربیت کنیم دوره های ویژه ای برگزار و در کارگاه های آموزشی آنها را در کنار خودمان داشتیم و اکنون اتاق در حال فراهم کردن توسعه اکوسیستم کارآفرینی خوزستان است.

عموری با بیان اینکه برنامه های بلندمدتی برای خدمات رسانی به کارآفرینان داریم، مطرح نمود: تمرکز اتاق بازرگانی اهواز بر آموزش است تا بتوانیم الگوی صادرات محصولات دانش بنیان را فراهم کنیم.

وی تاکید نمود: از ابتدای دی ماه امسال میز عمان و عراق در اهواز با هدف افزایش مناسبات دو کشور و همچنین ارائه مشاوره به افراد در حوزه سرمایه گذاری و یا جذب سرمایه گذار دایر می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تسهیل در امور کارآفرینان، بیان داشت: ما معتقدیم که برای همه بیماری ها نمی گردد نسخه واحد پیچید اما بعضی نسخه ها می تواند بیماری ها را کاهش دهد بنابراین ما در شورای تبادل نظر با پیگیری های مداوم راهکارهای بسیاری را برای مسائل ارایه داده و برای رفع کردن معضلات کارآفرینان کوشش می کنیم.

وی اضافه نمود: به زودی شورای سیاست گذاری کارآفرینان در استان دایر و دبیرخانه آن به اتاق بازرگانی اهواز واگذار می گردد که با معرفی ایده های برتر و پشتیبانی از کارآفرینان می توان موفقیت هایی در این حوزه داشته باشیم.

عموری تاکید نمود: تعامل با کشورهای اتحادیه اور آسیا از برنامه های اتاق بازرگانی اهواز است؛ همچنین کوشش می کنیم با پشتیبانی از کارآفرینان فراوری و امید را در استان ایجاد کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 730

به "میز تجاری عمان و عراق در اهواز راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز تجاری عمان و عراق در اهواز راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید