ملانظری: بلامانع شدن شرکت در کنکور پس از دوبار قبولی اتفاق خوبی نیست

به گزارش هولی، رییس دانشگاه الزهرا (س) گفت: بلامانع شدن شرکت مجدد در کنکور برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه کنکور سراسری اتفاق خوبی نیست.

ملانظری: بلامانع شدن شرکت در کنکور پس از دوبار قبولی اتفاق خوبی نیست

مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا (س) در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره بلامانع شدن شرکت مجدد در کنکور برای پذیرفته شدگان دوره های روزانه کنکور سراسری بیان نمود: این موضوع اتفاق خوبی نیست، چون قطعا اگر دانشجویان با بهره گیری از این فرصت، قبولی های بدون استفاده داشته باشند جای عده دیگری که برای این کار کوشش نموده اند را می گیرند.

رییس دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: نبود مرحله تکمیل ظرفیت بعد از کنکور سراسری نیز شرایط را برای دانشجویان پیچیده و سخت خواهد نمود بنابراین شاید این موضوع احتیاج به آنالیز و تجدیدنظر داشته باشد.

ملانظری در پاسخ به این سوال که آیا دیوان عدالت اداری برای تصویب چنین مصوبه ای از دانشگاه ها نظرخواهی نموده است، یا خیر، گفت: برای بلامانع دانستن شرکت مجدد داوطلبان پذیرفته شده هیچ صحبتی با ما صورت نگرفته است. وقتی چنین بحث هایی به دیوان عدالت اداری وارد می گردد در حوزه کارشناسی های وزارت علوم نیست و ضروری است آنالیز بیشتری گردد.

وی ادامه داد: درحال حاضر چنین مصوبه ای برای همه لازم الاجرا است.

لازم به ذکر است؛ چندی پیش هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، ثبت نام افرادی که دوبار در آزمون های سراسری دوره های قبل پذیرفته شده اند در کنکور سال های بعد بلامانع شد.

بیشتر بخوانید: بلامانع شدن شرکت مجدد پذیرفته شدگان روزانه دانشگاه ها در کنکور؛ به حق یا ناحق؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 527

به "ملانظری: بلامانع شدن شرکت در کنکور پس از دوبار قبولی اتفاق خوبی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملانظری: بلامانع شدن شرکت در کنکور پس از دوبار قبولی اتفاق خوبی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید