مجوزی برای MMA صادر نشده است، اصرار به برگزاری اردوهای ملی جایز نیست

به گزارش هولی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برخوردی بودن رشته های رزمی، مربیان تیم های ملی نباید اصراری به برگزاری اردوهای تیم های ملی داشته باشند.

مجوزی برای MMA صادر نشده است، اصرار به برگزاری اردوهای ملی جایز نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی علی نژاد در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در جمع خبرنگاران گفت: سعی ما بر این است تا اواخر شهریور مجمع عمومی فدراسیون ها را برگزار کنیم و در جریان گزارش مالی و حسابرسی فدراسیون ها قرار بگیریم.

وی درباره مفقود شدن یک ماشین سمند و موتور سیکلت در این فدراسیون اظهار کرد: در گزارش حسابرسی مشخص شد که قبل از سال 94 این اتفاق رخ داده و اسناد و مدارک نیز موجود است. به هر صورت همان طور که در مجمع نیز عنوان کردم باید این خودرو پیدا شود.

علی نژاد همچنین درباره امکان اجازه فعالیت های زیر زمینی در رشته MMA به صورت قانونی گفت: هنوز امکان این گونه فعالیت ها مورد تایید وزارت ورزش و جوانان نیست و مجوزی داده نشده است. هر زمان اجازه فعالیت این گونه رشته ها به مراجع بالاتر برسد بررسی های لازم انجام خواهد شد. ضمن این که ترویج این گونه فعالیت ها را در جهت اهداف قهرمانی نمی دانیم و ارزش قهرمانی ندارد.

وی درباره بودجه فدراسیون ها در سال 99 اظهار کرد: مشخص بودجه فدراسیون ها در سال جاری براساس عملکرد سال گذشته آنها ارزیابی خواهد شد. بنابراین برای مشخص بودجه فدراسیون ها 3 معاونت توسعه ورزش قهرمانی، همگانی و معاونت بانوان و 9 مدیر کل درگیر این موضوع بودند تا براساس عملکرد فدراسیون ها در سال 98، شرایط بودجه فدراسیون ها مشخص شود. البته برای سال های آینده نیز این فرایند ادامه خواهد داشت.

علی نژاد درباره زمان واریز حقوق المپین ها گفت: قرار بود بودجه المپین ها طی یکسال پرداخت شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن بازی های المپیک همه چیز بهم ریخت. البته وزارت ورزش 6 ماه اول را واریز کرده و در 6 ماه دوم سال جاری مابقی حقوق المپین ها توسط کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد.

وی در پایان در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی در رشته های رزمی اظهار کرد: به خاطر برخوردی بودن این رشته ها برگزاری اردوهای تیم های ملی جایز نیست و مربیان تیم های ملی نباید اصراری به برگزاری اردوها داشته باشند.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1107

به "مجوزی برای MMA صادر نشده است، اصرار به برگزاری اردوهای ملی جایز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوزی برای MMA صادر نشده است، اصرار به برگزاری اردوهای ملی جایز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید