فعالیت های بشردوستانه هلال احمر توسط جوانان داوطلب ترویج گردد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، محسن حرازی زاده امشب در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر که با حضور جوانان هلال احمر از 31 استان کشور در سالن همایش های هلال احمر یزد برگزار گردید، ضمن قدردانی از حضور شرکت کنندگان در این دوره، گفت: امیدواریم یزد توانسته باشد در این رقابت ها میزبانی شایسته ای هم از گروه های خواهر و هم از گروه های برادر داشته باشد.

فعالیت های بشردوستانه هلال احمر توسط جوانان داوطلب ترویج گردد

وی بیان نمود: کوشش ما برای انجام این میزبانی، گسترش نمایش فعالیت های بشردوستانه در شهر جهانی یزد بوده است.

حرازی زاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان نمود: هلال احمر از جمله سازمان هایی است که عمده فعالیت های آن توسط اعضا و داوطلبان انجام می گردد و به طور قطع با توجه به محدودیت نیروهای ثابت، می توانیم با افزایش پتانسیل اعضا، فعالیت های بیشتری در سطح استان انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: هلال احمر در زمان جنگ مسئولیت امدادرسانی و در زمان صلح، مسئولیت آمادگی نیروها و تکمیل تجهیزات امدادی را بر عهده دارد که به همین منظور، اقدامات متعددی از جمله مسابقات رفاقت مهر هر سال برگزار می گردد.

حرازی زاده بیان نمود: فعالیت های مسابقات رفاقت مهر بر پایه و محور بشردوستی است زیرا بشردوستی از ابتدا سرلوحه برنامه های هلال احمر بوده است.

وی با تاکید بر آموزش رفتارهای بشردوستانه به گروه های هم سال توسط جوانان هلال احمر توضیح داد: کسی که رفتار بشردوستانه انجام می دهد، جامعه را یک گام از اقدامات غیربشری دور می نماید.

حرازی زاده اظهار امیدواری کرد: استان یزد توانسته باشد با برگزاری این دوره از رقابت ها، نقش کوچکی در انجام رفتارهای بشردوستانه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، در بیست و نهمین دوره رقابت های رفاقت مهر در مجموع 600 نفر از جوانان هلال احمر از سراسر کشور حضور داشتند که نیمی از این تعداد را خواهران و نیمی دیگر را برادران تشکیل می دادند.

مسابقات ملی رفاقت مهر در بخش های اسکان اضطراری، حمل با تجهیزات، حمل بدون تجهیزات، CPR، ارزیابی معدوم، آتل بندی و بانداژ برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 105

به "فعالیت های بشردوستانه هلال احمر توسط جوانان داوطلب ترویج گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های بشردوستانه هلال احمر توسط جوانان داوطلب ترویج گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید