عربستان: در کنار آمریکا برای ایجاد صلح در منطقه و دنیا کوشش می کنیم!

به گزارش هولی، معاون وزیر دفاع عربستان مدعی شد این کشور در کنار آمریکا در راستای ایجاد امنیت و صلح در منطقه و دنیا کوشش می نماید، و سامانه های موشکی آمریکا در این کشور برای امنیت منطقه است.

عربستان: در کنار آمریکا برای ایجاد صلح در منطقه و دنیا کوشش می کنیم!

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مشاوره تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش ، در حالی که تجاوزها و حملات رژیم کودک کش سعودی به یمن همچنان ادامه دارد، خالد بن سلمان بن عبدالعزیز، معاون وزیر دفاع عربستان در اظهاراتی مدعی شد این کشور در کنار آمریکا در راستای ایجاد امنیت و صلح در منطقه و دنیا کوشش می نماید.

وی همچنین در سخنانی دیگر مدعی شد که استقرار سامانه های پدافند موشکی آمریکا در عربستان با هدف حفظ امنیت منطقه است و از آمریکا به دلیل اعزام نظامیان و سامانه های موشکی این کشور برای حفظ آن چه که امنیت منطقه ای و مقابله با تهدید های مشترک خواند، قدردانی کرد.

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی در ملاقات روز یکشنبه خود با برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز با تکرار ادعاهای بی اساس مقامات سعودی و آمریکایی علیه کشورمان، مدعی شد که ایران به فعالیت های تخریبی در منطقه می پردازد.

، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه نیز در کنفرانسی مطبوعاتی در اظهاراتی خصمانه خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1108

به "عربستان: در کنار آمریکا برای ایجاد صلح در منطقه و دنیا کوشش می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان: در کنار آمریکا برای ایجاد صلح در منطقه و دنیا کوشش می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید