صدرنشین لیگ یک فوتبال کشور دربابل زمینگیر شد

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، دیدار دو تیم خونه به خونه مازندران و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست ویکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر پنج شنبه در استادیوم شهدای شهرستان سیمرغ برگزار گردید و در نهایت دو تیم پس از 90 دقیقه کوشش به تساوی یک بریک رضایت دادند.

صدرنشین لیگ یک فوتبال کشور دربابل زمینگیر شد

برای تیم خونه به خونه دراین دیدار که بازی را هجومی شروع نموده بود، محمود مطلق زاده در دقیقه 82 تیم میزبان را با یک شوت سرکش وتماشایی پیش انداخت تا نوید پیروزی را برای شاگردان اکبرمیثاقیان در نیمکت بابلی ها به همراه داشته باشد.

درحالی که شادی خونه به خونه ای ها پس از گل تمام نشده بود، روی تعلل مدافعان این تیم، سیرجانی ها با یک ضدحمله تند وتیز به سمت دروازه تیم میزبان تیم حمید گلزاری با یک شوت کم جان توپ را روانه دروازه خونه به خونه کرد را بازگشت خوبی سیرجانی ها به مسابقه داشته باشند.

با وجود کوشش دو تیم برای تغییر نتیجه، بی اثر بود ودرنهایت خونه به خونه با کسب یک امتیاز این مسابقه از قعرجدول فاصله گرفت وگل گهرسیرجان نیز درصدرجدول باقی ماند.

تا انتها هفته بیست ویکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور تیم گل گهر سیرجان با کسب 40 در صدر جدول و خونه به خونه مازندران هم با کسب 15 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی این مسابقات باقی ماندند.

اکبر میثاقیان سرمربی خونه به خونه سومین سرمربی این فصل تنها نماینده مازندران است که طرفداران این تیم به بازگشت دوباره تیم محبوبشان به روزهای اوج فصل گذشته امیدوار هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 141

به "صدرنشین لیگ یک فوتبال کشور دربابل زمینگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشین لیگ یک فوتبال کشور دربابل زمینگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید