شناسایی و تحویل قاتل دو محیطبان زنجانی به مراجع قضایی

به گزارش هولی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: قاتل دو محیط بان شهید زنجانی توسط پلیس آگاهی استان زنجان شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

شناسایی و تحویل قاتل دو محیطبان زنجانی به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، در رابطه با شناسایی قاتل دو محیط بان شهید زنجانی، اظهار کرد: در جریان پرونده قتل دو محیط بان زنجانی، چندین متهم از سوی پلیس آگاهی استان زنجان برای بازپرسی و آنالیز های لازم دستگیر شدند که پس از انجام تحقیقات خاص به عمل آمده و تعیین شدن زوایای پنهان آن، یک شکارچی به عنوان عامل اصلی قتل شناسایی و تحویل دادسرا شد.

وی در رابطه با انگیزه قتل دو محیط بان زنجانی، اضافه کرد: انگیزه قاتل برای کشتن دو محیط بان زنجانی، داشتن اسحله غیرمجاز، شکار غیرمجاز و ترس از مجازات بوده است.

این مسئول، از مصادره کردن اسحله غیرمجاز قاتل دو محیط بان زنجانی اطلاع داد و توضیح داد: قاتل، سابقه کیفری نداشته ولی سابقه شکار غیرمجاز داشته است.

لازم به ذکر است، روز 16 فروردین ماه ساعت 18:30 دو محیط بان به نام های مهدی مجلل و میکائیل هاشمی، در منطقه فیله خاصه به سرنشینان یک دستگاه نیسان مشکوک می شوند که اقدام به تعقیب این افراد که در حال شکار غیرمجاز بودند، می نمایند.

در ادامه تعقیب و گریز، خودروی شکارچیان غیرمجاز وارد راستا فرعی شده و تعقیب یک ساعت ادامه داشته که از ساعت 19:30 ارتباط محیط بانان با مرکز قطع می گردد که بلافاصله نیروها وارد عمل می شوند که با تاریک شدن هوا جست وجوها به نتیجه نمی رسد.

متاسفانه صبح روز 17 فروردین ماه پیکر این دو شهید در کنار خودروی خود پیدا شد که شکارچیان، آن ها را با تیر جنگی به شهادت رسانده بودند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1709

به "شناسایی و تحویل قاتل دو محیطبان زنجانی به مراجع قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و تحویل قاتل دو محیطبان زنجانی به مراجع قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید