سکته همزمان سه متهم پرونده بانک سرمایه ، حکم حسین هدایتی صادر شد

به گزارش هولی، قاضی پرونده بانک سرمایه گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

سکته همزمان سه متهم پرونده بانک سرمایه ، حکم حسین هدایتی صادر شد

قاضی مسعودی مقام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا پرونده هادی رضوی از متهمان پرونده بانک سرمایه معین وقت شده است، اضافه کرد: پرونده اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه و همچنین چند تن از بدهکاران این بانک از جمله هادی رضوی به دادگاه ارسال شده و احتمالاً اوایل ماه مبارک رمضان رسیدگی به این پرونده ها شروع می گردد.

وی درباره تعداد متهمان این پرونده ها گفت: تعداد اعضای هیأت مدیره هشت نفر و سه الی چهار پرونده مربوط به بدهکاران بانک سرمایه است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد مالی در پاسخ به این سوال که آیا پرونده نکویی مالک روزنامه قانون نیز معین وقت شده است؟ گفت: این پرونده ایراداتی داشت که آن را بازگرداندیم و معتقدیم مرجع قضائی قبلی که مجتمع امور مالی است باید به آن رسیدگی کند.

وی گفت: در این پرونده بحث اخلال مطرح نیست و تحقیقاتی که در مرحله دادسرا انجام شده بر پایه اتهام اخلال در نظام مالی نبوده است و اتهامات این پرونده در حد تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت است و اکنون منتظریم دیوان عالی کشور در مقام برطرف اختلاف تعیین کنید که کدام دادگاه صالح به رسیدگی است.

وی یادآور شد: اگر دیوان عالی کشور دادگاه ویژه را صالح بداند، پرونده را به دادسرا باز می گردانیم تا تحقیقات بر مبنای اتهام اخلال در نظام مالی صورت گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که حکم هدایتی صادر شده است، گفت: بخشی از حکم این پرونده صادر و تا قبل از ماه رمضان اعلام می گردد.

مسعودی در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی بر اساس وعده ای که داده بدهی خود را داده است، اضافه کرد: تا الان بانک سرمایه چیزی در این رابطه به ما اعلام نکرده است.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد مالی در پاسخ به سوالیمبنی بر اینکه آیا حکم سه تن از مدیران بانک سرمایه اجرا شد، گفت: زمانی که متهمان برای اجرای حکم احضار شدند، نمی دانم چرا هر سه نفر همزمان سکته کردند و در بیمارستان بستری شدند.

قاضی مسعودی مقام اضافه کرد: از پزشکی قانونی خواستیم موضوع را آنالیز کند.

وی گفت: در حال حاضر پرویز کاظمی به زندان رفته است و در مورد دو محکوم دیگر، معالجات در حال اجرا است و گفته ایم اگر محکومان توانایی تحمل حبس را ندارند باید در بهداری حبس را تحمل نمایند که این موضوع هم در دست آنالیز است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 184

به "سکته همزمان سه متهم پرونده بانک سرمایه ، حکم حسین هدایتی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکته همزمان سه متهم پرونده بانک سرمایه ، حکم حسین هدایتی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید