سالن 6000 نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می شود

به گزارش هولی، خبرنگاران/کرمانشاه وزیر ورزش و جوانان گفت: براساس برنامه ریزی اجرا شده سالن شش هزار نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می شود.

سالن 6000 نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می شود

مسعود سلطانی فر در حاشیه سفر چندساعته به کرمانشاه و بازدید از پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری دهکده المپیک که امروز (اول اسفند) انجام گرفت، در جمع خبرنگاران بااشاره به فعال بودن 10 سالن شش هزار نفری در حال ساخت در کشور، اظهار کرد: کلنگ ساخت بیشتر این پروژه ها نزدیک به دو دهه قبل به زمین زده شد و بسیاری از آنها نیز تا حدود 12سال متوقف بودند.

وی شرح داد: با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم از حدود سه سال پیش فعالیت اجرایی این سالن ها را در شهرهایی مانند کرمانشاه، سنندج، کرج، مشهد و... دوباره آغاز کردیم.

وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه طبق برنامه سالی پنج مورد از این سالن ها به بهره برداری می رسد، بیان کرد: سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه یکی از این سالن ها است که در حال حاضر نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: برای این پروژه در زمینی با زیربنای 8100 متر تا به امروز نزدیک به 30 میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام آن به 30 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز داریم.

سلطانی فر که در سفر چندماه قبل خود به کرمانشاه و بازدید از این پروژه قول اتمام آن را تا هفته دولت 1399 داده بود در بازدید امروزش(پنجشنبه) گفت: پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه در حال حاضر فعال بوده و فرایند خوبی دارد و امیدواریم براساس برنامه ریزی ها در دهه فجر سال آینده آن را تکمیل و به اتمام برسانیم.

وی گفت: این پروژه، یکی از پروژه های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان برای سال آینده است، چرا که ورزش کرمانشاه این استحقاق را دارد که فضای ورزشی آن بصورت مناسب توسعه پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در صورت اتمام این پروژه می توان میزبانی رقابت های ملی و بین المللی خوبی را به کرمانشاه بدهیم تا رشد و توسعه بیش از پیش ورزش این استان را بدنبال داشته باشد.

وی یادآورشد: ورزشکاران کرمانشاهی همواره در میادین مختلف درخشش دارند و ما نیز خواستار تداوم این موفقیت ها هستیم و زیرساخت های آن را فراهم می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 821

به "سالن 6000 نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن 6000 نفری کرمانشاه دهه فجر سال آینده افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید