زن ایتالیایی، رکورددار طولانی ترین زمان ابتلا به کرونا

به گزارش هولی، آزمایش کرونای زن 23 ساله ایتالیایی با گذشت 60 روز قرنطینه و تحت درمان بودن همچنان مثبت است.

زن ایتالیایی، رکورددار طولانی ترین زمان ابتلا به کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نشریه آمریکایی نیوزویک در گزارش روز یکشنبه نوشت: آزمایش کرونای زن23 ساله ایتالیایی که به دلیل بیماری کووید-19 تحت درمان قرار گرفته بود، علیرغم 2 ماه قرنطینه مداوم، همچنان مثبت است.

بیانکا دوبریو (Bianca Dobroiu) در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند) به یکی از بیمارستان های دانشگاه بولونیا رفت. او با تب بالای 40.5 درجه دربیمارستان بستری و بیماری وی کووید-19 تشخیص داده شد.

لوسیانو آتارد (Luciano Attard) متخصص بیماری های عفونی به رسانه های محلی گفت: با گذشت 4 روز حال بیمار خوب شد اما جواب آزمایش وی مثبت بود. وی اضافه نمود: تا آنجا که می دانیم جواب آزمایش هیچ کس در ایتالیا پس از این مدت طولانی مثبت نبوده است و معمولا آزمایش کرونای بیماران با گذشت 4 هفته منفی می گردد.

این زن 23 ساله در تاریخ 6 مارس (16 اسفند) از بیمارستان مرخص و به خانه بازگشت؛ جایی که بنا بر مقررات کشوری بایستی در آنجا در قرنطینه می ماند.

دوبریو به رسانه های محلی گفته است که علی رغم مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونایش، حال عمومی خوبی دارد، هرچند پزشکان به او تاکید نموده اند که هنوز حامل و سرایت دهنده ویروس است.

ایتالیا به عنوان یک کشور اروپایی که به شدت تحت تاثیر شیوع کووید-19 قرار گرفته، در کوشش است تا در4 ماه مه (15 اردیبهشت) مقررات قرنطینه را بردارد و مقامات این کشور در تقلای از سرگیری زندگی روزمره برای 60 میلیون ساکنان این کشور هستند.

براساس آخرین آمار منتشر شده، اکنون در ایتالیا 191 هزار و 351 مبتلا به کووید-19 وجود دارد و بیش از 26 هزار و 300 نفر جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 996

به "زن ایتالیایی، رکورددار طولانی ترین زمان ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن ایتالیایی، رکورددار طولانی ترین زمان ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید