دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش هولی، دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال به ریاست استاندار بوشهر و با حضور دستگاههای اجرایی و بانک های عامل در سالن جلسات کوثر استانداری برگزار گردید.

دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، وطن خواه مدیر کارآفرینی و اشتغال گزارشی از فرایند معرفی پفراینده های متقاضی تسهیلات اشتغال روستایی به بانک های عامل و همچنین آخرین پرداختی های انجام شده در استان را ارائه کرد.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تا کنون مبلغ 2644 میلیارد ریال با زمینه اشتغال 4320 نفر در استان از محل اشتغال روستایی و عشایری و مبلغ 374 میلیارد ریال تسهیلات کرونا پرداخت شده است و انتظار می رود تا خاتمه امسال حداکثر مبلغ ابلاغ شده استانی با معرفی طرح های با اولویت از سوی دستگاه های اجرایی استان جذب گردد.

استاندار بوشهر در این جلسه ضمن تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اظهار کرد: بانک ها با دستگا های اجرایی نسبت به رفع نمودن مسائل همکاری نمایند .

گراوند گفت: هدف از اختصاص تسهیلات ویژه کرونا یاری به بهبود کسب و کار در استان است که با پرداخت نشدن آن هم استانی ها و بویژه فعالان حوزه کسب و کار متضرر می شوند.

وی اظهار کرد: بانک های بوشهر در نسبت منابع به مصارف نیز صندلی خوبی ندارند چون منابع درآمدی آنها در استان در مقابل مصارف آنها بسیار بالا است.

استاندار بوشهر در خاتمه گفت: در ارتباط با تسهیلات اشتغال روستایی نیز باید نشست های مرتبط با آن به صورت هفتگی برگزار و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با هدف سرعت بخشی به فرایند پرداخت نظارت جدی به آنها داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1278

به "دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید