دربی؛ شمشیر دو لبه برای مهاجم استقلال

به گزارش هولی، به گزارش خبرنگاران، الحاجی گرو مهاجمی بود که در فصل نقل و انتقالات به جمع آبی پوشان پیوست تا پر کننده خلاء مامه تیام در این تیم باشد. اما با گذشت 7 هفته از رقابتهای لیگ برتر این مهاجم نه تنها جای خالی تیام را پر نکرده، بلکه حتی موفق به زدن یک گل هم در دیدارهای آبی پوشان نشده است.

دربی؛ شمشیر دو لبه برای مهاجم استقلال

گرو برای آخرین بار در دیدار رفت استقلال مقابل السد در ترکیب ثابت تیمش نهاده شد و نمایش نا امید کننده این بازیکن در آن بازی باعث شد تا شفر برای بازی برگشت اصلا از او استفاده نکند.

شفر در دیدار تیمش مقابل نساجی هم تنها در دقایق پایانی از این مهاجم استفاده کرد که به جز یک شوت خارج از چارچوب، حرکت خاص دیگری از این بازیکن دیده نشد.

دربی 88 می تواند برای الحاجی گرو حکم یک شمشیر دو لبه را داشته باشد. گرو تنها در صورتی که در دربی بعنوان بازیکن ثابت یا جانشین به میدان رفته و موفق به گلزنی گردد می تواند خط بطلانی بر نقدهای که تاکنون تحمل نموده بکشد. اما در صورتی که به میدان برود و موفق به گلزنی نگردد، قطعا این انتقادها را شدیدتر از قبل باید تحمل کند.

در صورتی هم که شفر از این بازیکن نه در ترکیب ثابت و نه بعنوان بازیکن جانشین استفاده نکند، باز هجمه های تازه ای از نقدها به سمت او روان خواهد شد و این سئوال پیش می آید که اگر این بازیکن در بازی هایی مثل رویارویی با السد و پرسپولیس قابل استفاده نباشد و در دیدار با تیم های معمولی هم قادر به گل زدن نباشد، فلسفه خرید او چیست.

دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18:30 پنجشنبه و به میزبانی استقلال در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 56

به "دربی؛ شمشیر دو لبه برای مهاجم استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی؛ شمشیر دو لبه برای مهاجم استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید