خبرنگاران جهش فراوری خودکفایی کشور را به دنبال دارد

به گزارش هولی، زاهدان- خبرنگاران- امام آدینه موقت اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای استقلال و خودکفایی کشورمان باید به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نامجهش فراوری نامگذاری شده است عمل کنیم.

خبرنگاران جهش فراوری خودکفایی کشور را به دنبال دارد

مولوی خلیل رسولی زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: جهش فراوری می تواند به سرعت تمام مسائل را حل نماید و ایران اسلامی را در راستا پیشرفت و آبادانی بیشتر قرار دهد.

وی اعلام کرد: جهش فراوری همچنین می تواند مسائل بیکاری جوانان را به صورت اساسی حل نماید و در نهایت تاثیر بسزا و مطلوبی روی ازدواج و مسائل جوانان بگذارد.

امام آدینه موقت اهل سنت ایرانشهر گفت: همه دستگاه ها و مسوولان باید همدل و هم نظر شوند تا با این همدلی و یکدلی مسائلی که در راستا فراوری وجود دارد از بین برود.

وی ادامه داد: ظرفیت های بسیار خوبی در تمام کشور بویژه سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید با عزم و اراده قوی در سایه همدلی و با همکاری تمام افراد و گروه ها برای اجرای شعار جهش فراوری که احتیاج اساسی کشور و منطقه است گام های بلند و موثری برداشته گردد.

مولوی رسولی زاده اظهارداشت: رسیدن به جهش فراوریدر شرایطی که کشور تحت فشار تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش واقع شده است قطعا می تواند راه برون رفت از فشار مالی و تکیه بر فراوریات داخلی باشد.

وی ادامه داد: فراوری کنندگان، مسوولان و مردم از همین ابتدای سال باید اقدامات لازم را برای رسیدن به جهش مورد نظر رهبر انقلاب در امر انجام دهند تا کشور در بخش های مختلف به خودکفایی برسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 929

به "خبرنگاران جهش فراوری خودکفایی کشور را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جهش فراوری خودکفایی کشور را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید