خبرنگاران استاندار : حوزه دیپلماسی آذربایجان شرقی دچار کاستی است

به گزارش هولی، تبریز-خبرنگاران- استاندار آذربایجان شرقی گفت: حوزه دیپلماسی این استان دچار کاستی است و باید این نقصان رفع گردد.

خبرنگاران استاندار : حوزه دیپلماسی آذربایجان شرقی دچار کاستی است

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا، اضافه نمود: همچنان که پیشتر اعلام نموده ام، تبریز باید به پایتخت دیپلماسی منطقه تبدیل گردد و تمامی نواقص موجود بر سر راه تحقق این هدف توسط مسئولان امر شناسایی و برطرف گردد.

وی برگزاری رویدادهای بین المللی در ایران را در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی برای انزوای آن کوشش می نمایند، مؤثر خواند و گفت: برگزاری رویدادهای بین المللی در تبریز می تواند جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان شرقی را در کانون توجه کشورهای دنیا قرار دهد که در این خصوص باید تدابیر مناسب و کاربردی اتخاذ گردد.

پورمحمدی یادآوری کرد: برگزاری رویدادهای بین المللی در تبریز از جمله اجلاس رشد و توسعه شهری اوراسیا، ایران را در کانون توجه دنیای قرار می دهد.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد علمی از 28 مرداد تا 8 شهریور سال جاری در تبریز، ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی دست اندرکاران اجرایی این اجلاس با رعایت استانداردهای بین المللی و در شأن و صندلی خطه آذربایجان برگزار گردد.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه های اجرایی و مراکز علمی استان در برگزاری این اجلاس علمی تاکید و اضافه نمود: متولیان اجرایی برنامه باید برای غنی سازی محتوایی و علمی این اجلاس کوشش نمایند.

پورمحمدی بر لزوم توجه علمی به رشد و توسعه شهری در تبریز به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت ارشد استان و تدوین استراتژی مؤثر شهری در این حوزه تاکید نمود.

3038/518

منبع: ایرنا
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 233

به "خبرنگاران استاندار : حوزه دیپلماسی آذربایجان شرقی دچار کاستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار : حوزه دیپلماسی آذربایجان شرقی دچار کاستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید