حسینی می تواند از رحمتی شکایت کند، آقای رحمتی؛این بود اخلاقی که از آن دم می زدید؟

به گزارش هولی، دعوای سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی وارد فاز تازه ای شده است.

حسینی می تواند از رحمتی شکایت کند، آقای رحمتی؛این بود اخلاقی که از آن دم می زدید؟

خبرآنلاین؛ استقلال و شهرخودرو هر دو دوشنبه در آسیا بازی دارند. دو بازی سخت و سرنوشت ساز که پس از نتایج نه چندان خوب روز اولشان نیاز دارند حتما در آن پیروز شوند. در شرایطی هر دو تیم سخت مشغول آماده سازی روحی و جسمی خود برای این بازی ها هستند، به ناگاه سید مهدی رحمتی که دروازه بان و کاپیتان شهرخودروست یک استوری می گذارد و جنجالی تازه به راه می اندازد. متنی مبهم که هدفش گفتن این نکته است که طرفداران استقلال بعد از دربی به او ابراز لطف نموده اند و یک فرد خاص هم از او حلالیت طلبیده. در سرانجام هم توصیه هایی می نماید در باب رعایت اخلاق و مسائلی از این دست.

با این حال دیری نمی گذرد که مهدی رحمتی از اخلاق مورد نظرش پرده برداری می نماید. بعد از این که سید حسین حسینی با یک استوری دیگر جواب رحمتی را می دهد و نکته جدیدی را در مورد روابط بین او و برخی بازیکنان استقلال مطرح می نماید، رحمتی استوری چت شخصی خودش و حسینی در تلگرام را به وسیله اسکرین شات در استوری اش منتشر می نماید.

فارغ از اینکه این اقدام رحمتی می تواند شکایت حسینی را به همراه داشته باشد می توان این سوال را از دروازه بان باتجربه و باسابقه شهرخودرو پرسید که آیا انتشار پیغام های شخصی در فضای اینستاگرام امری اخلاقی و جوانمردانه است؟آیا اگر خود رحمتی به عنوان یک ناظر بیرونی به این ماجرا می نگریست،چنین اتفاقی را تایید می کرد؟ هر کدام از افرادی که با هم رابطه محبت آمیز و رفاقتی دارند، از این دست صحبت ها چه در عالم واقع و چه به وسیله پیغام رسان ها با هم انجام داده اند و هر سخنی را باید در همان زمان و مکانی که مطرح می گردد تحلیل و آنالیز کرد. آیا انتشار عمومی آن پس از گذشت مدت ها،فارغ از تمامی کشمکش ها و اختلافات و این که حق با چه کسی است، مورد تایید قرار می گیرد؟ اگر این ماجرا به صورت برعکس رخ داده بود رحمتی آن را بر می تابید یا آن موقع هم باز رو به صدور بیانیه هایی در باب رعایت معرفت و اخلاق و جوانمردی می آورد؟

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 795

به "حسینی می تواند از رحمتی شکایت کند، آقای رحمتی؛این بود اخلاقی که از آن دم می زدید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی می تواند از رحمتی شکایت کند، آقای رحمتی؛این بود اخلاقی که از آن دم می زدید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید