تحلیلگران ارشد اپل در خصوص اثرات منفی کرونا می گویند: فروش آیفون تا خرداد ماه 36 درصد کاهش پیدا خواهد کرد

به گزارش هولی، در طول همه گیری کروناویروس، بسیاری از اقتصاد های جهان متضرر شدند. اما به نظر می رسد یکی از برند های معتبر فناوری جهان نیز به شدت از این موضوع متضرر شده است.

تحلیلگران ارشد اپل در خصوص اثرات منفی کرونا می گویند: فروش آیفون تا خرداد ماه 36 درصد کاهش پیدا خواهد کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، براساس یادداشت گلدمن ساکس، فروش محموله های آیفون اپل در سه ماهه دوم تقویم سال 2020 می تواند 36 درصد کاهش یابد.

گلدمن ساکس همچنین معتقد است که متوسط قیمت فروش اپل می تواند 6 ٪ نسبت به سال گذشته کاهش یابد، زیرا ممکن است مصرف کنندگان در دوران شیوع کرونا، دستگاه های ارزانتری را انتخاب کنند. به گفته گروهی از تحلیلگران گلدمن ساکس به رهبری راد هال، اپل می تواند میزان فروش واحد های آیفون را در سه ماهه دوم تقویم سال 2020 با 36 درصد کاهش نشان دهد، زیرا اقتصاد تحت تاثیر همه گیری کروناویروس قرار گرفته است.

گلدمن ساکس می گوید که راستا حرکت می تواند با کاهش 2 ٪ در سه ماهه چهارم بهبود یابد و الگوی مشابهی را برای سایر محصولات اپل پیش بینی می کند. این بانک چشم انداز اپل را برای فروش در روز جمعه کاهش داد. گلدمن ساکس حدس می زند کاربران شرکت اپل مدت زمان بیشتری را با گوشی های قدیمی خود می گذرانند. یا در صورت خرید گوشی جدید، از گوشی های ارزان قیمت استفاده کنند.

به همین ترتیب، گلدمن ساکس معتقد است که میانگین قیمت فروش اپل می تواند در سه ماهه چهارم تقویم سال 2020 تا 6 ٪ نسبت به سال گذشته کاهش یابد و تا اواخر سال 2021 بهبود یابد. اپل همچنین به خریدارانی که به دنبال آیفون ارزان تر هستند گزینه دیگری را پیشنهاد کرده است. این کار با انتشار آیفون SE اجرا شده است که از قیمت پرچمداران آن 400 دلار ارزان تر است انجام داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 990

به "تحلیلگران ارشد اپل در خصوص اثرات منفی کرونا می گویند: فروش آیفون تا خرداد ماه 36 درصد کاهش پیدا خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیلگران ارشد اپل در خصوص اثرات منفی کرونا می گویند: فروش آیفون تا خرداد ماه 36 درصد کاهش پیدا خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید