برگزاری جلسه کمیسیون عمران در زاهدان برای آنالیز سانحه قطار تهران- زاهدان

به گزارش هولی، نماینده زاهدان گفت: به منظور آنالیز ابعاد سانحه قطار تهران- زاهدان روزهای آینده جلسه ای در استان سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

برگزاری جلسه کمیسیون عمران در زاهدان برای آنالیز سانحه قطار تهران- زاهدان

علیم یارمحمدی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ، در تشریح و آنالیز اقدام های انجام شده درباره سانحه قطار تهران- زاهدان، گفت: دوشنبه هفته گذشته جلسه ای با حضور تعدادی از مسئولان مرتبط جهت رسیدیگی به این حادثه برگزار گردید.

او اضافه کرد: در نهایت برای معلوم شدن نتیجه قطعی و سپس ارائه گزارش به هیئت رئیسه مجلس، مقرر شد تا روزهای آینده جلسه دیگری در استان سیستان و بلوچستان برگزار گردد.

عضو کمیسیون عمران ادامه داد: کارگروه عمرانی، نتیجه بعضی اظهارات مبنی بر باز شدن پیچ های ریل را نپذیرفته و به آن اعتراضاتی داشته است که به زودی جلسه ای با این گروه برگزار می گردد تا در موضوع علت سانحه تأمل بیشتری گردد.

یارمحمدی یادآور شد: در این کارگروه نهادهای اطلاعاتی- امنیتی، راه آهن و ناظران دیگر حضور دارند که هرکدام برای معین شدن موضوع آنالیز های لازم را انجام می دهند.

لازم به ذکر است؛ سوم مهر سال جاری، انحراف قطار جهت تهران- زاهدان از محور ریل و واژگونی آن، موجب مصدومیت و جان باختن تعدادی زیادی از هم وطنان شد که ریاست مجلس، وزیر راه و شهرسازی را به ارائه گزارش ابعاد سانحه مذکور در صحن علنی ملزم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 477

به "برگزاری جلسه کمیسیون عمران در زاهدان برای آنالیز سانحه قطار تهران- زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه کمیسیون عمران در زاهدان برای آنالیز سانحه قطار تهران- زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید