انتقاد دوباره مانوئل نویر از بایرن مونیخ

به گزارش هولی، مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، باز هم به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخت.

انتقاد دوباره مانوئل نویر از بایرن مونیخ

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ در ادامه روند پرفراز و نشیب خود در فصل جاری، دیشب و در دیداری عجیب، در شرایطی که تا دقایق پایانی مقابل بوخوم عقب بود، در نهایت 1-2 این تیم را مغلوب نموده و راهی مرحله بعدی دی اف بی پوکال شد. مانوئل نویر در هفته های اخیر بارها به انتقاد از سبک بازی تیمش پرداخته و نارضایتی خود را از روند فعلی بایرن مونیخ نشان داده است.

دیروز نشریه بیلد از تولد یک مانوئل نویر جدید و متفاوت اطلاع داد و مدعی شد او بیش از همواره در رختکن و رسانه ها صحبت نموده و نقش واقعی یک کاپیتان را اجرا می نماید؛ همانند آنچه اولیور کان در گذشته در بایرن انجام می داد.

مانوئل نویر گفت: روشی که در نیمه اول در مقابل بوخوم ارائه دادیم بسیار انگیز و ناامیدنماینده بود و من دلیل این سبک بازی را نمی دانم. انگار ما در این دیدار تمرکز نداشتیم و نمی خواستیم به مرحله بعدی صعود کنیم، هرچه بود به هر حال این همان چیزی بود. که به نظر می رسید.

مهم این است که برای اصلاح این روش، همه ابتدا از خودشان آغاز نمایند. نیازی نیست در خصوص بازیکنان، سیستم، سرمربی یا افراد دیگر صحبت کنیم. همچنین لازم نیست به دنبال بهانه هایی با زمین، نورافکن های ورزشگاه، باد، خورشید یا هر چیز دیگری باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 542

به "انتقاد دوباره مانوئل نویر از بایرن مونیخ" امتیاز دهید

2 کاربر به "انتقاد دوباره مانوئل نویر از بایرن مونیخ" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد دوباره مانوئل نویر از بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید