الجبوری: حق داریم به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم، تمام رکوردها یک روز شکسته می شوند

به گزارش هولی، احمد الجبوری، مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در جام حذفی تمام تیم ها دنبال قهرمانی هستند و ما هم این حق را داریم که به قهرمانی فکر کنیم.

الجبوری: حق داریم به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم، تمام رکوردها یک روز شکسته می شوند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

احمد الجبوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص ملاقات تیمش برابر گل گهر سیرجان در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: شرایط لیگ فزونی طوری است که هر بازی سختی های خاص خودش را دارد. ما با تیمی بازی می کنیم که نتایج دلخواهش را نگرفته و در زمین خودش دنبال پیروزی است، ولی نفت مسجدسلیمان هم به چیزی جز برد فکر نمی کند.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راجع به شکست ناپذیری تیمش در لیگ سال جاری و اینکه رکورد آنها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: تمام رکوردها یک روز شکسته می شوند، ولی کوشش ما این است که همچنان این رکورد را حفظ کنیم. هر چقدر دیرتر ببازیم، این موضوع به ما یاری خواهد نمود تا صندلی خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

وی که در جام حذفی دو گل حساس برای تیمش به ثمر رسانده است، درباره تقابل با شاهین بوشهر در جام حذفی توضیح داد: شرایط این جام متفاوت است و یک اشتباه می تواند باعث حذف ما گردد. فعلاً هدف ما عبور از شاهین است و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام تیم هایی که الان در جام حذفی حضور دارند برای خودشان شانس قهرمانی قائل هستند و ما هم حق داریم که به قهرمانی فکر کنیم.

الجبوری در سرانجام توضیح داد: در جام حذفی دو گل زدم، ولی در لیگ برتر هنوز پیروز به گلزنی نشده ام که امیدوارم پایم به گل زدن باز گردد. البته من وینگر هستم و مهم این است که بتوانم وظایفم را انجام داده و به تیمم یاری کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 613

به "الجبوری: حق داریم به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم، تمام رکوردها یک روز شکسته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجبوری: حق داریم به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم، تمام رکوردها یک روز شکسته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید