اشپیگل افشا کرد: سند تجاوز کریس رونالدو

به گزارش هولی، ساعتی بعد از رخ دادن این اتفاق تماسی از سوی یک خانم با صدای گریان با پلیس گرفته شده و این زن بعد از توضیح دادن ماجرا از بردن نام رونالدو خودداری می نماید

اشپیگل افشا کرد: سند تجاوز کریس رونالدو

به گزارش خبرنگاران ، پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا ابعاد جدیدی به خود گرفته است. چند روز قبل نشریه آلمانی اشپیگل گزارشی در مورد پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا در سال 2009 را منتشر کرد و حالا همین نشریه اسناد جدیدی در خصوص ستاره پرتغالی در رابطه با این پرونده فاش نموده است.

در این اسناد که اشپیگل معتقد است هیچ شکی در مورد واقعی بودن آن وجود ندارد، رونالدو در خصوص چگونگی رخ دادن این اتفاق توضیحاتی ارائه داده و امضای او، وکیلش و همچنین کاترین مایورگا زیر این اظهارات وجود دارد. همچنین طبق این توافقنامه رونالدو مبلغ 375 هزار دلار را به عنوان حق السکوت به کاترین داده تا این پرونده همانجا بسته گردد.

در این سند، نام رونالدو با استفاده از اسم مستعار Topher به کار رفته است که این مسئله توسط وکلا در سند نیز توضیح داده شده است. همچنین اشپیگل مدعی شده ساعتی بعد از رخ دادن این اتفاق تماسی از سوی یک خانم با صدای گریان با پلیس گرفته شده و این زن بعد از توضیح دادن ماجرا از بردن نام رونالدو خودداری می نماید و می گوید این اتفاق توسط یک شخص مشهور و یک ورزشکار صورت گرفته است.

باید دید واکنش رونالدو و وکلایش به این افشاگری چه خواهد بود و آیا در پایان آنها این اتهام سنگین را می پذیرند یا خیر.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 65

به "اشپیگل افشا کرد: سند تجاوز کریس رونالدو" امتیاز دهید

8 کاربر به "اشپیگل افشا کرد: سند تجاوز کریس رونالدو" امتیاز داده اند | 2.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشپیگل افشا کرد: سند تجاوز کریس رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید