آماده باش سطح قرمز پایگاه های اورژانس زنجان در پی زلزله آوج

به گزارش هولی، خبرنگاران/زنجان معاون اورژانس زنجان گفت: اورژانس و فوریت های پزشکی استان برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از زلزله در آماده باش سطح قرمز قرار گرفته است.

آماده باش سطح قرمز پایگاه های اورژانس زنجان در پی زلزله آوج

ابراهیم خسروشاهی در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با آمادگی اورژانس استان برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از زلزله، اظهار کرد: همه پایگاه های زمینی اورژانس استان زنجان اعم از شهری و جاده ای در آماده باش کامل سطح قرمز قرار دارند.

وی در رابطه با آمادگی پرسنل اورژانس و فوریت های پزشکی استان پس از زلزله آوج، اضافه نمود: به همه پرسنل اورژانس و فوریت های پزشکی استان و بیمارستانی حتی آن هایی که مرخصی هستند، آماده باش سطح قرمز داده شده و در صورت نیاز خدمت رسانی خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه اورژانس هوایی زنجانی نیز تا غروب آفتاب روز دوشنبه (4 آبان ماه) در حالت آماده باش قرار گرفته است، شرح داد: گفتنی است، اتوبوس آمبولانس نیز در آماده باش قرار گرفته است و در صورت نیاز آماده خدمت رسانی است.

معاون اورژانس استان با اشاره به زلزله رخ داده در 25 کیلومتری شهر آوج، ادامه داد: این زمین لرزه در استان زنجان نیز احساس شده و تا به امروز گزارش خسارت ناشی از زلزله در زنجان، واصل نشده است.

خسروشاهی با تاکید بر حفظ خونسردی در زمان وقوع زلزله، اظهار کرد: در زمان وقوع زلزله باید به نکاتی همچون آشنایی با کمک های اولیه همکاری با نیروهای امدادی برای تسهیل در امدادرسانی و اطلاعاتی همچون تعداد اعضای خانوار مراسم تجمعات و غیره به اطلاع نیروهای امدادی رسانده شود.

معاون اورژانس استان، با تاکید بر جلوگیری از تجمع برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و استفاده از ماسک، بیان کرد: پس از وقوع زلزله برای تسهیل در امدادرسانی با نیروهای امدادی همکاری لازم را به عمل آورده و تجمع بی مورد، تصویربرداری و مسدود کردن جهت رفت وآمد نیروهای امدادی به محل خسارت دیده خودداری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 1286

به "آماده باش سطح قرمز پایگاه های اورژانس زنجان در پی زلزله آوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش سطح قرمز پایگاه های اورژانس زنجان در پی زلزله آوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید