آقا فرهاد برای جدایی ام از استقلال یاری کند، باید به اهواز برگردم

به گزارش هولی، عارف آقاسی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط مبادله با بازیکن فولاد در جابجایی زمستانی گفت: به خاطر شرایط ویژه ای که پیش آمده واقعاً شرمسار و متاسف هستم خصوصاً از طرفداران شریف استقلال که همواره به من لطف داشته اند عذرخواهی می کنم. از ابتدا بحث معاوضه با صالح حردانی یا هیچ بازیکن دیگری نبود. من از خاتمه نیم فصل از باشگاه و آقای آجورلو درخواست کردم اجازه بدهند به اهواز برگردم که ایشان گفتند به هیچ وجه با خواسته من موافقت نمی کند.

آقا فرهاد برای جدایی ام از استقلال یاری کند، باید به اهواز برگردم

آقاسی اضافه نمود: متأسفانه مسائل شخصی و خانوادگی برایم پیش آمده که قادر به ماندن در تهران نیستم و تمرکز کافی برای تمرین و بازی ندارم. فکر می کنم می توانستم بهتر از این ظاهر شوم چون تمرکز و آمادگی ذهنی کافی نداشتم و در نیم فصل دوم هم اگر در تهران باشم واقعاً آرامشی برای حضور در تمرینات و بازی ها ندارم و با این شرایط نمی توانم به استقلال یاری کنم. از آقا فرهاد عذرخواهی کردم و خواستم در این شرایط سخت به من یاری کند و اجازه دهد به اهواز برگردم.

مدافع استقلال بعلاوه گفت: من شرایط باشگاه را درک می کنم که در نیم فصل به راحتی نمی خواهند بازیکن را از دست بدهند، شرایط حساس جدول و شرایط آقا فرهاد را هم درک می کنم بعلاوه طرفداران که دوست دارند استقلال همواره در برترین شرایط باشد اما واقعاً کارایی لازم را با این شرایط روحی ندارم و امیدوارم به من یاری نمایند و اجازه بدهند در این مقطع به خوزستان برگردم. بازیکن اگر ذهنش درگیر باشد نمی تواند به تیم یاری کند. می دانم از نظر حرفه ای با باشگاه قرارداد دارم اما شرایط روحی و آرامش هر بازیکنی در عملکردش تأثیرگذار است. در نهایت امیدوارم برترین اتفاق برای من و استقلال بیافتد و مسئولین باشگاه این شرایط ویژه را درک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: huli.ir شناسه مطلب: 2002

به "آقا فرهاد برای جدایی ام از استقلال یاری کند، باید به اهواز برگردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقا فرهاد برای جدایی ام از استقلال یاری کند، باید به اهواز برگردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید